fredag 3 juni 2011

Konservburk

Just nu sitter jag här inne och tar en liten paus från det fina vädret som är ute idag. För nästan en vecka sen var det ju morsdag och då i all hast kom jag på att mor kanske skulle få något. Då blev denna konservburk altrad och i stoppade jag en lapp där jag skrev ett litet meddelande. Just när jag sitter och knåpar ihop denna inser jag att man kan verkligen inte scrapa snabbt! Papperna på mitt bord flög omkring, dekorationer överrallt och detta resulterade i att jag tillslut inte hittade vad jag skulle ha. Men otroligt nog fick jag tillslut ihop det och mor blev glad!


Framsida

Baksida
Närbild baksida

1 kommentar:

L8 sa...

Äntligen lite papperspyssel från dig ;) Jätteläcker och pappert är bara sååå snyggt. Gissar att mottagaren blev jätteglad. Det roligast är nästan när de försöker komma underfund med hur man fått in presenten...hihi Hoppas du njuter i sommarvädret! Kramisar